Der Einfluss von Nachhaltigkeit auf die Schulentwicklung an Deutschen Auslandsschulen - Ergebnisse einer explorativen qualitativen Untersuchung
- Die Deutschen Auslandsschulen werden beschrieben. Sie werden mit Hilfe einer explorativen qualitativen Untersuchung auf nachhaltiges Wirken untersucht und die möglichen Einflüsse beschrieben.
Author: | Martina Thau |
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URN: | urn:nbn:de:hbz:386-kluedo-63104 |
Advisor: | Wolfgang Schnell |
Document Type: | Master's Thesis |
Language of publication: | German |
Date of Publication (online): | 2021/04/06 |
Date of first Publication: | 2021/04/06 |
Publishing Institution: | Technische Universität Kaiserslautern |
Granting Institution: | Technische Universität Kaiserslautern |
Date of the Publication (Server): | 2021/04/07 |
Page Number: | 74 |
Faculties / Organisational entities: | Distance and Independent Studies Center (DISC) |
DDC-Cassification: | 3 Sozialwissenschaften / 370 Erziehung, Schul- und Bildungswesen |
Collections: | Herausragende Masterarbeiten am DISC |
Licence (German): | Creative Commons 4.0 - Namensnennung (CC BY 4.0) |